زمان جاري : شنبه 16 تیر 1403 - 7:13 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



قوانین انجمن
1- لطفا"ً در هنگام ایجاد تاپیک ، انجمن مناسب راانتخاب نماییدو از ایجاد تاپیک در انجمن های نامتناسب با موضوع آن خودداری نمایید.




2-لطفا از " ارسال تاپیکهای تکراری "جدا خودداری فرمایید. قبل از ایجاد تاپیک یا طرح سوال با استفاده ازگزینه جستجو از عدم وجود مطلب ارسالی در انجمن ها مطمئن شوید.



3-از نوشتن نامه هاي تجاري و يا تبليغات تجاري پرهيز كنيد. در صورتي كه ارسال هاي مذكور مربوط به تبليغات تجاري باشند توسط مديران حذف خواهند شد و در صورت تكرار اين عمل توسط كاربر ، آن اكانت براي هميشه بسته خواهد شد.



4- مسئوليت تمامي فايلها و يا تصاوير و ... كه از طريق سايت رد و بدل ميشوند بر عهده كاربر فرستنده ميباشد و سايت در قبال اين گونه مسايل هيچ تعهدي در زمينه سالم بودن آنها، ويروسي نبودن آنها و ... ندارد. ما به شما پيشنهاد ميكنيم حتما پس از دريافت فايلها و ... آنها را قبل از استفاده توسط نرم افزارهايي كه كار ويروس يابي و اسكن فايلها را بر عهده دارند ، چك نماييد



5- تمامي کاربران مي بايست در هنگام ثبت نام در سايت ، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربري خود استفاده نمايند. در صورت مشاهده کلمات رکيک و نامناسب، اشتراک آن كاربر در اولين فرصت حذف خواهد شد و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد.



6- در صورت مشاهده هر گونه بي احترامي به كاربران و مديران و مسئولان سايت با كاربر مربوطه برخورد خواهد شد و در صورت لزوم دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد.



7- هر کاربر تنها حق انتخاب و استفاده از یک "شناسه ی کاربری" را دارد و در صورت فعالیت یک کاربر با دو یا چند شناسه ی کاربری همه ی شناسه های کاربری وی بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد!



8- در صورت داشتن انتقاد از يک مدير لطفا در صورت تمايل به وسيله پيغام خصوصي* آنرا براي آن مدير ارسال نمائيد، چنانچه انتقاد و يا اعتراض نسبت به عمل يا رفتار مديري در انجمن داريد لطفا آنرا فقط از طريق پيغام خصوصي* براي مدیریت سایت* ارسال نمائيد تا به موضوع رسيدگي* و در صورت لزوم مشورت هاي لازم انجام شود و جدا از ایجاد تاپیک های انتقاد و اعتراض وپیشنهاد پرهیز کنید تا نظم انجمن ها به هم نخورد.



9- قرار دادن لینک سایت ها در چت باکس که جنبه تبلیغات داشته باشد ممنوع است



10- از نوشتن کلمات نامناسب و ناپسند در چت باکس خودداری کنید . در صورت مشاهده فرد خاطی از چت باکس اخراج میشود



11- تغيير نام كاربري فقط توسط مدير سايت مجاز است . چنانچه تمايل به تغيير نام كاربر خود داريد براي مدیر سايت پيغام خصوصي ارسال نماييد و در آن پيغام نام كاربري قبلي ، نام كاربري جديد و آدرس ايميل خود را قيد نماييد



12- ارسال تبلیغات و دعوت نامه از طریق پیغام خصوصی بر خلاف قوانین بوده و در صورت گزارش موضوع توسط کاربران با شخص متخلف شدیدا برخورد خواهد شد.



13- مباحث مربوط به Hack (از ديد منفي) و مسائلي که باعث آزار و اذيت ديگران شود اکيداً در سايت ممنوع مي باشد. فقط موارد مثبت مانند Crack برنامه ها و آموزش موارد امنيتي سيستم و مقابله با هكران و مشابه که براي کاربران مفيد واقع شود، مجاز است. در صورتي که غير از اين عمل شود آن اكانت در اولين فرصت مسدود خواهد شد .



14- در صورت ملاحظه هرگونه ارسال تمسخر آميز، توهين آميز و يا مسايل و مشکلات شخصي* در مورد يک کاربر و يا يک مدير در انجمن ها آن ارسال سريعا حذف و در صورت تکرار موجب برخورد با آن کاربر خواهد شد.



15- هرگونه بحثي* که موجب انحراف تاپيک ها از مسير اصلي* خود بشود که به نوعي برخلاف قوانين انجمن باشد در صورت تشخيص مديران، در صورت لزوم تاپيک و يا بحث هاي اضافه حذف خواهد شد. بنابراين کاربران موظف هستند از تاپيک هاي ارسال شده خود مراقبت کنند و از منحرف شدن آن جلوگيري کنند. در صورتي* که کاربري باعث انحراف تاپيک هاي ارسالي* شما شد ميتوانيد لينک تاپيک را براي مدير آن انجمن ارسال نمائيد تا در صورت لزوم با آن کاربر برخورد شود.



16- ایجاد بحث ها و کل کل های بی مورد و آزار دهنده در چت باکس و توهین به کاربران ممنوع است و با کاربر خاطی برخورد خواهد شد.



17- از ایجاد تاپیک هایی با عناوینی مثل : سریع بیا توو , بدوو بیا , نبینی ضرر میکنی , لطفا همتون بیاین , کمــک , لطفا سریع کمک کنید و امثال اینها جدا خودداری کنید در صورت مشاهده تاپیک مربوطه حذف خواهد شد.



18- از ارسال اسپم جدا خودداری کنید در صورت مشاهده حذف و به کاربر اخطار داده خواهد شد .



19- برای تشکر از پست های کاربران حتما از گزینه تشکر استفاد کنید و از ارسال های بی محتوا مانند شکلک و ... جدا خودداری کنید در صورت مشاهده ارسالی مربوطه حذف خواهد شد و در صورت تکرار اخطار داده خواهد شد.