زمان جاری : شنبه 16 تیر 1403 - 6:51 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 112
نویسنده پیام
ceretage26 آفلاین
ارسال‌ها : 1
عضویت: 23 /6 /1400
ویزای کار کانادا Express Entry چیست؟

ویزای کار کانادا Express Entry چیست؟ ویزای کار کانادا Express Entry یک سیستم مدیریت مهاجرتی است که توسط سازمان مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) برای مدیریت و پردازش برنامه‌های دریافت‌شده از طریق سه برنامه مهاجرت اقتصادی فدرال کانادا برای کارگران ماهر یا باتجربه استفاده می‌شود. این روش یکی از محبوب ترین راه ها برای مهاجرت به کانادا محسوب می شود.

Express Entry یک سیستم مهاجرتی رقابتی است که کلیه داوطلبان واجد شرایط را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد و سپس از بهترین نامزدهای رتبه‌بندی دعوت می‌کند تا برای دریافت اقامت دائم کانادا اقدام کنند. کاندیداها باتوجه به سن، تحصیلات، مهارت زبان، تجربه کار و سایر عوامل در رده‌بندی قرار می‌گیرند تا در نهایت این روند به ویزای کار کانادا و اقامت کانادا منجر شود.

در شرایط ورود به Express Express افراد و خانواده‌هایی که مایل به دریافت اقامت کانادا هستند می‌توانند ظرف تنها چندماه اقامت کانادا را به صورت دائم گرفته و برنامه مهاجرت به کانادا را محقق سازند. تصویر: https://finsadvisers.com/wp-content/uploads/2020/05/canada1.jpg چه کسانی می‌توانند در برنامه اکسپرس‌انتری برای مهاجرت به کانادا شرکت کنند؟ (تعیین صلاحیت) متقاضیان بالقوه برای دریافت اقامت کانادا باید تحت یکی از برنامه‌های زیر مهاجرت اقتصادی فدرال واجد شرایط باشند؛ و در سه کلاس طبقه‌بندی می‌شوند: 1. طبقه کارگر ماهر فدرال (FSWC) کارگران ماهر براساس تحصیلات، تجربه کار، دانش انگلیسی/ فرانسوی و سایر عوامل به عنوان واجد شرایط انتخاب می‌شوند. این موارد اغلب به آن‌ها کمک می‌کند تا در فرآیند اخذ اقامت کانادا کانادا موفق شوند. 2. کلاس تجربه کانادایی (CEC) Class Experience Class (CEC) یک برنامه مهاجرتی است که به افرادی که حداقل یک سال در کانادا کار کرده‌اند اجازه می‌دهد اقامت دائم داشته باشند. دولت کانادا افراد بااستعدادی را که در کانادا کار می‌کنند، تشخیص داده و از آن‌ها می‌خواهد که برای اقامت کانادا به صورت دائم اقدام کنند. 3. کلاس معاملات ماهر فدرال (FSTC) در شرایط این کلاس تعریف شده که:

از پیشنهادات شغلی معتبر برای اشتغال مستمر، پولی و تمام‌وقت (حداقل 30 ساعت در هفته) حداکثر تا دو سال در کانادا و یا حداقل یک‌سال، یا گواهی صلاحیت از یک نهاد استانی برخوردار باشید.

اثبات مهارت زبان اصلی با مدرک معتبر تا نشان می‌دهد متقاضی حداقل تعیین‌شده توسط کانادا را داراست. سطح معیار کانادایی CLB 5 برای صحبت و گوش دادن، CLB 4 برای خواندن و نوشتن.

2 سال سابقه کار تمام‌وقت (یا مقدار معادل آن از کار پاره‌وقت) در کسب‌وکار خودتان در پنج سال قبل از درخواست کسب کرده باشید. و قادر به نشان دادن مهارت‌ها و تجربه‌های خود در آن زمینه‌ها باشید. برای مهاجرت و گرفتن اقامت کانادا از این طریق شما به این موارد نیاز خواهید داشت. گواهی صلاحیت نشان می‌دهد یک فرد خارجی واجد شرایط برای کار در یک حرفه مشخص و مورد نیاز در کانادا است. متقاضیان با داشتن گواهینامه صلاحیت ثابت می‌کنند امتحان صدور گواهینامه را گذرانده‌اند یا تمام شرایط مورد نیاز را برای انجام تجارت خود در استان مد نظر را رعایت کرده‌اند. بخشی از برنامه‌های انتخاباتی استان‌ها (PNPs) باExpress Entry هماهنگ هستند، با وجود این نامزدها باید برای ورود به فهرست متقاضیان ابتدا باید به سیستم یکی از سه برنامه فدرال وارد شوند.بیشتر بدانیم: با ثبت یک شرکت، چگونه می توان اقامت اروپا را به دست آورد؟ شرایط دریافت ویزای کار کانادا چیست؟

  • پاسپورت؛
  • مدرک زبان؛
  • مدرک تحصیلی؛
  • پیشنهاد کاری (در صورت در دسترس بودن)؛
  • گواهی سوءپیشینه؛
  • تست پزشکی؛
  • تجربه کاری مرتبط با رشته تحصیلی؛
  • مدارک تمکن مالی.

سه شنبه 23 شهریور 1400 - 05:12
ارسال پیام خصوصی نقل قول تشکر گزارش ارسال
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :