زمان جاری : شنبه 16 تیر 1403 - 6:27 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 71
نویسنده پیام
kamranmomeni1401 آفلاین
ارسال‌ها : 2
عضویت: 25 /1 /1401
علت ارور de در ماشین لباسشویی سامسونگ

علت ارور de در ماشین لباسشویی سامسونگ

ماشین‌های لباسشویی سامسونگ، وسایل خانگی هوشمندی هستند که برای داشتن عملکرد درست، همواره باید از آن‌ها مراقبت شود. ماشین‌های لباسشویی جدید این شرکت دارای نمایشگر و مداری هستند که مشکلات پیش‌آمده در ماشین لباسشویی را با نمایش کدهای مختلف، به شما نشان می‌دهند. اما ارور de در ماشین لباسشویی سامسونگ به چه معناست؟ آیا برای رفع ان حتما باید به کارشناس مراجعه کرد؟ در ادامه این مطلب از مرکز خدمات تعمیرات سامسونگ دیبا پشتیبان قصد داریم تا دلایل بروز این مشکل و راهکارهای رفع آن را برای شما مورد بررسی قرار دهیم.

بررسی دلایل بروز ارور de در ماشین لباسشویی سامسونگ

ماشین‌های لباسشویی امروزی سامسونگ طوری طراحی شده‌اند که به صورت خلاصه و با کدهای مختلف، مشکلات خود را نمایش دهند. در حالی که در گذشته چنین چیزی وجود نداشت و افراد متخصص باید مشکل را با توجه به دانش قبلی خود پیدا می‌کردند.

ارور de در ماشین لباسشویی سامسونگ را می‌تواند به طور کلی مربوط به باز بودن در (Door Open) دانست. اما برای رفع این مشکل نباید تنها به این موضوع بسنده کرد. یک ماشین لباسشویی زمانی که یک ارور را نمایش می‌دهد، باید موارد مختلفی را مورد بررسی قرار داد تا بتوان از منشا اصلی مشکل مطمئن شد. از این رو در ادامه این بخش به دلایل مختلفی که می‌توانند باعث نمایش ارور de در ماشین لباسشویی سامسونگ شوند، بپردازیم.

دلایل بروز ارور de در ماشین لباسشویی سامسونگ :

  • میکروسوییچ
  • خرابی برد
  • بازماندن درب یا خرابی قفل درب
  • خرابی شلنگ تخلیه
  • قطعی اتصالات داخلی
  • استفاده از لباس‌های زیاد

این مطلب از سایت دیبا پشتیبان ایرانیان و از لینک زیر استخراج شده است ، در صورت تمایل می توانید این مقاله را به طور کامل از لینک زیر مطالعه بفرمایید :

https://www.samsungposhtiban.com/washing-machine/de-error-code/

هچنین اگر در خصوص تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ نیاز به تعمیرکار متخصص دارید ، می توانید از طریق لینک زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید و یا درخواست ثبت تکنسین را نیز اعلام بفرمایید :

https://www.samsungposhtiban.com/repairing-washing-machine/

جمعه 27 خرداد 1401 - 18:13
ارسال پیام خصوصی نقل قول تشکر گزارش ارسال
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :