زمان جاری : شنبه 16 تیر 1403 - 6:17 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 68
نویسنده پیام
irgiardino آفلاین
ارسال‌ها : 1
عضویت: 24 /10 /1401
بهترین پیشنهادات طراحی باغ

دیزاین باغ در زیبا نشان دادن محوطه خانه شما تاثیر بسزایی دارد و در واقع زمانی می توانید به این فضا لقب باغ را اطلاق کنید که عناصر و المان های لازم به شیوه ای صحیح و کاربردی کنار هم قرار گرفته باشند و به لحاظ ظاهری باغی سرسبز را نمایان کنند.بنابراین در صدد برآمده ایم تا در این مقاله تکمیل شده، نکات مرتبط با طراحی باغ و دیزاین آن را به طور مفصل ارائه داده و نحوه چیدمان، طراحی و استفاده درست از اجزای مختلف به منظور طراحی انواع باغ را عنوان کنیم.

طراحی باغ ویلا لاکچری

طراحی باغ ویلا با در نظر گرفتن پتانسیل های مساحتی محوطه ویلا در بدو امر شکل خواهد گرفت. به واقع این که شما چه نوع باغی را در فضای ویلای خود طراحی می کنید، بستگی به مساحتی که در اختیار دارید، خواهد داشت. بنابراین برای طراحی باغ ویلا باید ابتدا اندازه گیری درستی صورت گرفته و با در نظر گرفتن شرایط جغرافیایی منطقه، بهترین تصمیم گیری برای سبک طراحی باغ را داشته باشید.

شما ممکن است یک باغ سنتی را ترجیح داده یا به دنبال ایجاد یک باغ کلاسیک باشید. این موضوع با سنجش وضعیت بنای ویلا و سبک و سیاقی که برای آن در نظر گرفته شده است نیز باید در هماهنگی باشد. در واقع اگر می خواهید هارمونی مناسبی در فضای ویلایی شما ایجاد شود، باید تناسب خوبی میان باغ، محوطه ورودی و بنای عمارت ویلا وجود داشته باشد.

شنبه 24 دی 1401 - 12:49
ارسال پیام خصوصی نقل قول تشکر گزارش ارسال
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :