free-plan
شنبه 16 تیر 1403 | کاربران آنلاين : 169

ممنوع التصویر شدن خواننده محبوب از زبان خودش

آخرین مطالب:
بخش: اخبار - اخبار اجتماعی - اخبار فرهنگی و هنری - عمومی -
ممنوع التصویر شدن خواننده محبوب از زبان خودش

رضا صادقی در مصاحبه اش گفت: «من هم این خبر را از شما می‌شنوم و دلیلش را نمی دانم.»

 وی با توضیح اینکه از این خبر زیاد شوکه و ناراحت نیست با آرامش افزود:«رسانه تصویری و صدا و سیما باید رسانه ای مردمی باشد.

وقتی یک نفر ممنوع التصویر می‌شود یعنی یکی از کاراکترهای مردم محسوب نمی شود و این می‌شود توهین و از این دست توهین‌‌ها زیاد دیدیم».

وی در خصوص احترام به قشر هنرمند خاطرنشان کرد: «در این سرزمین یا باید دچار بیماری شویم یا اینکه در سانحه ای بمیریم تا اینکه اسم استاد را روی ما بگذارند وگرنه در غیر این صورت نه توجه و نه احترامی می‌بینیم. چرا باید از این خبر شوکه شوم؟ یک زمانی در این سرزمین موسیقی حرام بود و بعد مکروه شد. الان هم بین مکروه و حرام مانده ایم.

صادقی ادامه داد: «دوست عزیزی که این بخشنامه را امضا کرده، فکر نکند که کار شق القمری انجام داده است. ما که بازیگر و هنرمند تصویری نیستیم. صدای خودمان را داریم و به مردم هم ما را به واسطه صدای مان می‌شناسند.

چند وقت پیش مرا برای یک برنامه تلویزیونی دعوت کردند ولی به خاطر تداخل یک برنامه رادیویی نتوانستم در آنجا حضور پیدا کنم. ولی دست شان درد نکند و من از آنها صمیمانه تشکر می‌کنم و خسته نباشید می‌گویم. در بین برنامه خوب تلویزیون ما برنامه بد بودیم و ما را حذف کردند! تصویر برای ما یعنی اینکه «من دوستت دارم» یا «من طرفدارت هستم» این یعنی یک دنیا برای من.



ارسال شده درتاريخ: 1392/12/21 | نويسنده: VAH!D | نظرات (1)
برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

نظرات این مطلب
این نظر توسط حجت اله نریمانی در تاریخ 1392/12/25 و 0:29 دقیقه ارسال شده است

با سلام
دوست گرامی
من هرروز به سایت شما سر می زنم ،مطالبتان را می خوانم و لذت می برم حتما به کارت ادامه بده من هم وبی دارم که بصورت روزانه در آن مطلب می گذارم دوست داشتی سر بزن
آدرس: (لینک حذف شد)
پاسخ : ممنون


کد امنیتی رفرش

پربازدیدترین مطالب:
مروری بر مطالب گذشته:
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود