free-plan
چهارشنبه 13 تیر 1403 | کاربران آنلاين : 18

گوشی‌های هوشمند پیشرفته و ارزان

آخرین مطالب:
بخش: کامپیوتر و اینترنت - تازه های دنیای فناوری -
گوشی‌های هوشمند پیشرفته و ارزان

شرکت آمریکایی BLU Products توضیح داد که از این پس سری گوشی‌های هوشمند ارزان و مقرون به‌صرفه را به دست کاربران جهانی می‌رساند.

به گزارش کلوب آذربایجان به نقل از فارس، شرکت آمریکایی BLU Products در جریان معرفی گوشی هوشمند جدیدی مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید توضیح داد که از این پس سری گوشی‌های هوشمند ارزان و مقرون به‌صرفه را به دست کاربران جهانی می‌رساند.

 

blu-products-quattro



تمام گوشی‌های هوشمند جدید این شرکت در سری محصولات LIFE ساخته شده‌اند، برای آن‌ها قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم‌کارت در نظر گرفته شده و شرکت سازنده ادعا می‌کند که آن‌ها را با قیمت ارزان‌تر از مدل‌های مشابه موجود در بازار جهانی به دست کاربران می‌رساند.


تمامی اعضای خانواده LIFE به پردازنده MediaTek MT6589 SoC با چهار هسته پردازشگر ۲/۱ گیگاهرتزی مجهز شده است و به‌جز این پردازنده گرافیکی PowerVR Series5XT رم یک گیگابایتی را در خود جا داده‌اند. روی این گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت نسخه ۴٫۲ سیستم‌عامل اندروید نصب شده است.


یکی از این گوشی‌های هوشمند ارزان که هم‌اکنون وارد بازار شده Life View است که بزرگ‌ترین فرزند خانواده LIFE محسوب می‌شود و برای آن نمایشگر ۷/۵ اینچی لمسی از نوع IPS با کیفیت HD قابلیت پخش تصویر به‌صورت ۲۷۵ پیکسل در هر اینچ مربع در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند – رایانه لوحی دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی دارد که دوربین دوم آن با کیفیت ۵ مگاپیکسل تصویربرداری می‌کند و حافظه داخلی آن هم ۱۶ گیگابایت است.


قرار است به‌زودی این محصول به همراه دو گوشی هوشمند دیگر از این خانواده وارد بازار جهانی شوند.



ارسال شده درتاريخ: 1392/11/20 | نويسنده: admin | نظرات (1)
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش

پربازدیدترین مطالب:
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود